Kontakta mig?





Email:
[email protected]




Kommentarer
Mikaela Sjöberg

Hej.

Jag vill beställa:

-Huge Cross, 2 st.

-Cross my heart.

-Chained cross, 2 st.



Hur går det till med betalning?



Hälsningar

Mikaela Sjöberg

Inre ringvägen 19

91531 Robertsfors

2011-01-06 19:43:26
Linda.

Hej!! Jag vill absolut köpa både halsband & ringar!! Kolla gärna på min blogg för lite samarbetsmöjligheter!!! HUR BETALAR MAN? Kram Linda Småstadsprinsessan.se

2011-02-02 18:29:15
http://www.smastadsprinsessan.se/
Viktoria

Hej! Jag heter Viktoria och skriver bloggen http://vikzan.blogg.se med flera hundra läsare om dagen. Undrar ifall du är intresserad av sponsring till mig eller till tävling? Har redan samarbetat med 29 olika företag och det har alltid gått super!



Hör av dig! Viktoria / www.vikzan.blogg.se

2011-10-17 08:13:46
Jenny

Hej. Tänkte kolla om man kan beställa halsbanden i olika längdet. Och om vilka längder i så fal?? Med vänlig hälsning, Jenny

2012-07-18 15:55:48

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback


Jag som står bakom PRJ heter Emma Damm. Jag bor i västerås och är 22 år gammal. Jag älskar att vara kreativ och pilla med mina smycken men även att teckna. Smyckena på denna blogg är handgjorda av mig och jag stansar även smyckena själv. För att kontakta mig eller köpa smycken så mailar du till: [email protected]