MILLY.













MILLY


Silverfärgat Armband med kedja i olika länkar smyckad med en budskapsring och en ängel. På sitter även ett klolås. Pärlan på ängeln finns även i andra färger, se bild nedan.





På denna ring är budskapet storasyster. Om man vill ha ett annat budskap så finns det.

Bland annat:


"Carpe diem"
"amor vincit omnia"

"Farmor"
"Mormor"
"Lillasyster"
"Storasyster"
"Mamma"
"Älskad vän"
"Unik"
"Glädjespridare"
"Gullunge"
"Solstråle"
"VILJA ♥ STYRKA ♥ KRAFT"
"Kärlek"
"Värdefull"

"dag natt"
"Happiness"



Pris: 209:-


Omkretsen på armbandet är ca 19cm. Om du vill ha ett annat mått så skriver du det i din beställning.


Beställning görs till: [email protected]
Frakten är alltid gratis.



Följ skötselråden HÄR.




Kommentarer
Maliin

gud vilka fina smycke :) när börhjade du tillverka sånt? :)

2010-10-09 22:12:57
http://loveisbeaty.webblogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback


Jag som står bakom PRJ heter Emma Damm. Jag bor i västerås och är 22 år gammal. Jag älskar att vara kreativ och pilla med mina smycken men även att teckna. Smyckena på denna blogg är handgjorda av mig och jag stansar även smyckena själv. För att kontakta mig eller köpa smycken så mailar du till: [email protected]